37 начина да живеем здравословно

427
37 начина да живеем здравословно

Как да подобрим здравето на краката? Как да останем по-дълго млади и здрави? Отговорите на тези и на много други въпроси ще научим сега.

  1. Ако кръвообращението е нарушено или се наблюдават разширени вени, ходете по тревата с боси крака.
  1. Ако краката ви са подути, незабавно отидете на лекар.
  1. След работа натопете краката си последователно в легени с топла и студена вода.
  1. Ако гледате телевизия, поставете възглавница под краката си.
  1. Използвайте специални масажори за крака.
  1. Ако имате повишено вътреочно налягане и когато погледнете електрическа крушка около нея виждате дъга, имате глаукома. В този случай трябва незабавно да се консултирате с лекар.
  1. Използвайте маски от коприва, за да освежите кожата и да предотвратите появата на бръчки.
  1. Ако ви се е забила треска, нанесете катран върху засегнатата област на кожата. След 20 минути можете безопасно да извадите треската.
  1. Тинктурата от анасон ще помогне при лош апетит.
  1. Ако кърмещата майка няма достатъчно мляко, е необходимо да се пие отвара от семена на анасон.
  1. За да изгоните комарите в апартамента си, купете анасоново масло.
  1. Пазете очите си, не четете в градския транспорт.
  1. Ако лекарят е предписал почивка на легло, никога не нарушавайте препоръките му.
  1. Пийте вода с чесън като превантивна мярка срещу настинки и грип.
  1. За да намалите температурата по време на настинка, разтривайте тялото с оцет, разреден с вода.
  1. За да не изпитвате липса на йод, редовно яжте риба.
  1. Ако добавите европейски кравешки пащърнак към салати и първи ястия, той ще излекува ставите и ще облекчи възпалението.
  1. Ако имате пореста кожа на лицето си, не забравяйте да правите стягащи маски всяка седмица.
  1. За укрепване на кръвоносната система не се отказвайте от сладките чушки.
  1. Сладкият пипер нормализира храносмилателния тракт.
  1. Не само лютите, но и сладките чушки повишават апетита.
  1. Сладкият пипер може да ви освободи от умората.
  1. Не съхранявайте готови за консумация храни в хладилника до сурови храни.
  1. Плодове е нежелателно да се носят в чанта с яйца.
  1. Обичате ли да прекарвате много време в гледане на телевизия? Това е една от причините да сте с наднормено тегло.
  1. Ако имате диабет, консумирайте сладък корен.
  1. Черен корен ще помогне при ревматизъм.
  1. Лимонът е отлично профилактично средство в борбата с настинките.
  1. Коренът от валериана ще успокои нервната и сърдечно-съдовата система.
  1. При безсъние се препоръчва използването на отвара от валериана.
  1. При чревно кървене използвайте полски хвощ и плодове от калина.
  1. Копърът помага при кашлица и запек.
  1. Не трябва да държите ноктите си с лак нон стоп. От време на време правете почивки и нанасяйте подхранващ крем за нокти.
  1. При гастрит не трябва да ядете прекалено гореща или твърде студена храна.
  1. ​​Ръжен хляб се яде при липса на калций.
  1. Опитайте се да спите с глава на север.
  1. При жълтеница ще помогне запарка от царевична коса.