13 идеи за вкусна и здравословна есенна закуска

366
здравословна есенна закуска

Здравословната и питателна закуска е много важна за здравето. Намирането на нови и креативни идеи за закуска обаче може да бъде истинско предизвикателство. Има няколко добри идеи за есенни ястия, които ще ви помогнат да се почувствате сити и да заредите тялото си с полезни и питателни вещества. Някои рецепти включват сезонни съставки като тиквички, тиква, канела. Други ястия се приготвят много бързо и лесно. Ето няколко интересни и вкусни ястия, които са чудесни за закуска през есента.

Тиквено веган смути

Тиквата е вкусен есенен зеленчук, от който могат да се приготвят различни есенни ястия и напитки.

Страхотна идея са веган и палео смутита. Това е много добър начин да започнете деня си и да получите допълнителни ползи за здравето.

Смути от круши с овесени ядки и кардамон

Когато става въпрос за есенни храни, много хора веднага се сещат за ябълки. Не забравяйте обаче за сочните круши. Смутитата от круша и кардамон са лесни за приготвяне и имат невероятен вкус.

Смути от чай и овесени ядки

Ако обичате да пиете чай сутрин, то това смути определено ще ви хареса. Тази напитка загрява, подхранва и допълнително ободрява.

За приготвянето на такова смути се използват само чай, вода, овесени ядки и банан. Можете да комбинирате напитката с източник на протеини като гръцко кисело мляко или нискомаслена пилешка наденица.

Френски тост

Комбинацията от аромати на ванилия и бърбън е перфектна за създаване на топла и уютна есенна атмосфера.

Това ястие е страхотно, тъй като е с относително ниско съдържание на захар в сравнение с много други стандартни варианти за закуска. Пикантно тиквено парфе

Парфето на пластове е чудесен начин да се отдадете на любимите си есенни аромати.

Можете да приготвите тава ястие предварително, така че да го хапнете малко по-късно през деня.

Парфе от кисело мляко с плодове

Класическото парфе с кисело мляко е страхотен десерт, защото е с ниско съдържание на захар и високо съдържание на хранителни вещества.

Парфето можете да приготвите както ви харесва най-много, съчетавайки различни есенни вкусове.

Бананов хляб

Печенето на хляб е един от най-добрите начини да се потопите в есенната атмосфера.

Тази рецепта за сладкиши е доста лесна за приготвяне и се оказва много вкусна. За пълноценна закуска трябва да я комбинирате с източник на протеини.

Кокосово тиквено смути

Комбинацията от тиква и кокос е просто невероятна и доста интересна комбинация. Тази напитка ще ви помогне да осигурите на тялото си полезни фибри, витамини и антиоксиданти.

Фритата с колбаси и гъби

Топла и вкусна фритата в комбинация с наденица, гъби и други зеленчуци ще направи закуската просто перфектна. Това е страхотно ястие за есенните дни.

Овесени палачинки с ябълки и канела

Палачинките са лесен и приятен начин да започнете деня си. Благодарение на използването на овесени ядки, пълни с фибри, това ястие има висока хранителна стойност. Ябълки с канела му придават есенна нотка.