Как да намалим стреса на работното място – съвети и практики

205
Как да намалим стреса на работното място - съвети и практики

Не винаги нещата вървят гладко в работата. Има стресови ситуации, по време на които е важно да поддържате чист ум и спокойствие.

Как можете да намалите стреса?

За да имате по-малко стрес в живота си, трябва да се примирите със себе си и света. От друга страна, дори и най-спокойните и спокойни хора понякога изпитват подобно безпокойство. Ето как психолозите ни съветват да управляваме успешно стреса на работното място и в живота си като цяло.

Признаците на стреса и последствията от него

Първо, важно е да разберете кои са признаците, че сте под стрес. Предимно става въпрос за нервност и тревожност. Например, това се случва, когато човек няма време да направи нещо.

Също така, стресовото състояние е придружено от  раздразнителност. В това състояние е много трудно да се запази спокойствие. Много хора ругаят своите колеги заради дребни неща.

Изключителната умора е третият и най-важен знак, че сте в стресова ситуация. Тогава се губи огромно количество сила и енергия. Ако се чувствате като изцеден лимон, въпреки че не сте направили нищо кой знае какво, време е да се замислите.

Последиците от стреса са загуба на късмет, неразположение и намалена производителност. И това са само малка част от проблемите. Най-важното следствие е намаляване на енергията, отслабване на биополето. Когато аурата на човек отслабне, той става уязвим.

Не пропускайтеКак да преодолеем стресовата ситуация

Как да се справим със стреса?

Първо, трябва да създадете подходящи условия на работното място, така че стресът да изчезне по-бързо.

За да направите това, е необходимо:

  1. Да проветрявате често стаята
  2. Да поддържате работното си място чисто и подредено
  3. Да осигурите добро осветление

Разходки на чист въздух

Излизането на чист въздух също ще помогне. Смяната на обстановката е чудесно решение в трудна и стресова ситуация.

Ще бъде още по-добре, ако ходите пеша, защото, както споменахме по-горе, физическата активност е много полезна.

Дихателни практики

Използването на дихателни практики също е добро решение. Важно е да успокоите нервната система, за да намалите стреса.

За да направите това, трябва бавно да вдишвате и издишвате. Направете поне двадесет бавни вдишвания и издишвания, за да укрепите енергията си и да стопирате загубата й.

Поставете си постижими цели

Много хора се опитват да прескочат етапи или се стремят към перфекционизъм. Това се отразява изключително негативно на състоянието.

Йога

Йога може да бъде трудна по време на работа, но ако работите може да направите някои прости упражнения, за да увеличите енергията си. Това ще помогне за укрепване на вашето биополе и ще попречи на стреса да ви погълне, намалявайки вашата производителност.

Самомасаж

Оказва се, че ако масажирате средния пръст на ръката си, това ще ви помогне по-бързо да се отървете от стреса и негативната енергия.

Опитайте се да разтриете пръста си, но не със силни, а с плавни движения. Предимството на тази техника е, че няма да привлечете вниманието на другите на работното място. Ако е възможно, масажирайте врата си с надлъжни движения отгоре надолу. Можете също да масажирате слепоочията си с върха на пръстите си.

Медитация

Също така експертите съветват да медитирате.  Тези практики са чудесни за изчистване на ума и за справяне с всякакъв вид стрес.