Упражнения за тънка талия в домашни условия

282
Упражнения за тънка талия в домашни условия

За да намалите обиколката на талията, трябва да въздействате на тази област колкото е възможно повече. Тоест, да правите съответните упражнения.

Но преди да започнете е важно да „затоплите“ тялото си. Може просто да се движите активно в продължение на 5-7 минути (клякане, бягане и т.н.), можете също да танцувате, това също ще загрее мускулите ви преди тренировка.

Упражненията трябва да се изпълняват бавно, без внезапни движения, тъй като предизвикват голямо натоварване на гръбначния стълб. Комплексът се прави 10-15 пъти в две серии, като почивката между тях трябва да е по-малка от минута, в противен случай загретите мускули ще започнат да се охлаждат и ефективността на упражненията за намаляване на талията ще спадне.

Упражнение №1

Това упражнение е много просто и е насочено към изгаряне на мастни натрупвания в страничните части на кръста. За да го изпълните, трябва да застанете на пода, да поставите краката си на ширината на раменете и ръцете си на кръста. Обърнете внимание на стойката си, тя трябва да остане права през цялото упражнение. Така че, започнете да правите максимални наклони, първо отляво, след това отдясно. Долната част на тялото трябва да е в неподвижно състояние, а краката не бива да се отделят от пода.

Вижте също: Широк ханш – магнит за мъжете и благословия за дамите

Упражнение №2

Приемаме изходната позиция – краката на ширината на раменете, ръцете са скръстени зад главата, гърбът е изправен. Започваме да се навеждаме напред, докато се опитваме да достигнем дясното коляно с левия лакът (откъсваме крака от пода едновременно с накланянето напред), след това обратно – с десния лакът се опитваме да достигнем лявото коляно.

Упражнение №3

Ще ви трябва кутия кибрит, за да изпълните това упражнение. Разпръснете по пода клечките и започнете да събирате. С едно накланяне взимаме само една клечка.

Упражнение №4

Това упражнение е познато на мнозина от детството. За да го изпълните, е необходимо да заемете подходяща поза – краката на ширината на раменете, горната част на тялото е наведена напред, гърбът е изправен, ръцете са спуснати надолу. Започваме енергично да размахваме ръце в различни посоки. Упражнението се изпълнява в рамките на 1 – 2 минути.

Упражнение №5

За да изпълните това упражнение, заемете следната поза – разтворете краката си възможно най-широко и изпънете ръцете си на нивото на раменете. Започнете бавно да правите наклони, първо в едната посока, след това в другата. Гърбът трябва да се държи изправен, ръцете не се огъват в лактите, а долната част на тялото да е неподвижна.

Тези упражнения ще ви помогнат да оформите талията си за кратко време. Също така комплексът ще подобри метаболитните процеси в организма, което означава, че процесът на отслабване ще е много ефективен.

Пиенето на вода се препоръчва не само по време на тренировка, но и през целия ден – важно е да пиете около 2 литра обикновена вода дневно, на малки порции.

Но що се отнася до храната, тя трябва да се приема от 1 до 2 часа преди тренировка, а след тренировка не трябва да ядете от 2 до 3 часа. Само така можете да отслабнете и да намалите параметрите на талията.