Топ 5 ядки и семена за отслабване

252
ядки и семена за отслабване

Ядките и семената са с високо съдържание на калории, но се оказва, че някои от тях съдържат много хранителни вещества, които могат да помогнат за изгарянето на мазнините.

Те трябва да се консумират редовно и могат да ви помогнат да се чувствате сити по-дълго поради високите си нива на протеин. Ако ги похапвате сутрин или преди тренировка, това ще ви помогне да отслабнете, пише Express.co.uk .

Препоръчително е да се консумират около 30 г ядки и семена на ден, защото са богати на мазнини, а мазнините се нуждаят от време, за да се усвоят.

Кои са петте най-добри ядки и семена, които да включите в менюто си, ако искате да отслабнете?

Семена от чиа

Те се смятат за една от най-питателните храни на планетата. Те съдържат 42 g въглехидрати на 100 g, което е доста, но повечето от тези въглехидрати са фибри. Това прави семената от чиа храна с ниско съдържание на въглехидрати, идеална за всеки, който е на кето диета.

Високото съдържание на фибри в семената от чиа им позволява да абсорбират 11-12 пъти теглото си във вода, превръщайки се в желе и разширявайки се в стомаха.

Бадеми

Бадемите се считат за една от природните суперхрани поради високото си съдържание на протеини, антиоксиданти и полезни за сърцето мазнини. Бадемите са добър източник на мононенаситени мазнини, за които се твърди, че насърчават ситостта и могат да помогнат за ограничаване на апетита. Те също са добър източник на аминокиселина, наречена L-аргинин, която помага за изгарянето на мазнините.

Яденето само на три до пет бадема всеки ден ускорява метаболизма на мазнините и насърчава отслабването.

Шам-фъстък

Поради богатия си мазен вкус, шам-фъстъкът може да предизвика пристрастяване. Твърди се, че в един се съдържат около три калории. За сравнение бадемите съдържат приблизително 14 калории всеки.

Според проучване, публикувано в списание Nutrition, те доказано изгарят мазнини.

Бразилски орех

Бразилските орехи могат да ускорят метаболизма ви поради много различни хранителни вещества като L-аргинин, селен, тиамин и магнезий и благодарение на тези хранителни вещества мазнините се изгарят по-бързо.

Кашу

Кашуто е чудесен източник на магнезий, а магнезият позволява на тялото ви да абсорбира мазнини и въглехидрати, което помага по-лесното отслабване.

Подобно на другите ядки, те също са с високо съдържание на протеини, които намаляват апетита.