Какво можете да ядете и пиете през нощта, за да изглеждате по-добре и да отслабнете за Нова година

145
за да изглеждате по-добре и да отслабнете за Нова година

Всеки иска да изглежда  привлекателен за Нова година. За това, в очакване на празника, някои започват строги диети или дори изцяло гладуват.

Това не е нужно. Неправилно подбраната диета и гладуването могат да забавят метаболизма, така че по време и след празниците да наддадете дори повече от преди.

Ето какво да ядете, за да отслабнете „насън“ и какво да пиете, за да се отървете от корема.

Какви храни могат да се ядат през нощта?

Известният диетолог Ребека Диткоф смят , че трябва да се обърнете към въглехидратите, тъй като те допринасят за производството на инсулин, който помага на триптофана да увеличи нивата на мелатонин в мозъка. Това води до бързо заспиване и здрав сън. А комбинацията от въглехидрати и протеини помага за понижаване на хормоните, причиняващи глад, така че да останете сити, докато се събудите. Важен компонент за задоволяване на глада и правилна загуба на тегло е протеинът.

Последното хранене трябва да бъде няколко часа преди лягане, така че храната да има време да се смели. И не става въпрос само за възможното отлагане на мазнини. Ако тялото няма време да обработи храната, преди да си легнете, това ще се отрази неблагоприятно на съня.

 

Какви храни да ядете за вечеря, за да отслабнете?

Кисело мляко и кефир. Те се състоят от лек протеин, който се усвоява перфектно от тялото.

Обезмаслено сирене. Според проучвания , ако ядете сирене с масленост 5% за вечеря, можете да отслабнете.

Яйчният жълтък е комбинация от изключително вода и лесно смилаем протеин. Ето защо, като се има предвид съставът и съдържанието на калории в жълтъка през нощта, можете да си позволите да ядете яйца.

Птичето месо. Пуешкото и пилешко филе, съдържат много протеини, витамини (А, Е, група В) и минерали.

Грейпфрутът е най-добрият цитрус за отслабване, защото има нисък гликемичен индекс, сравнително ниско съдържание на калории и е източник на ценни фибри, цял набор от различни витамини. Той съдържа нарингин, който подобрява метаболизма и насърчава разграждането на телесните мазнини.

Морска риба. Тя е мощен доставчик на висококачествен протеин, нискомаслените сортове риба се усвояват лесно, намаляват нивото на лошия холестерол и обогатяват тялото с йод и фосфор.

Авокадо. То съдържа моно- и полиненаситени мастни киселини, които допринасят за разграждането на вече съществуващите мазнини. Авокадото не съдържа холестерол и захар, но се отличава с богатство от витамини, минерали и микроелементи, благодарение на които поддържа цялото тяло в добра форма, подобрява дейността на сърдечно-съдовата и нервната система, състоянието на косата и кожата.

Задушени зеленчуци. Те се усвояват бързо от тялото, а също така перфектно почистват червата и насърчават загубата на тегло.

Сладки и кисели горски плодове. Боровинки и малини, пресни или замразени. Към тях можете да добавите няколко супени лъжици нискомаслен кефир или кисело мляко.

Какво да пиете преди лягане за да отслабнете?

 

  • Сок от ананас
  • Сок от грейпфрут
  • Зелен чай
  • Чай от лайка
  • Чай от джинджифил
  • Кефир
  • Вода с ябълков оцет (1-2 супени лъжици оцет на чаша вода)
  • Мляко с куркума и черен пипер
  • Гроздов сок