Какво да ядем сутрин, за да се отървем от мазнините по корема

1311
Какво да ядем сутрин, за да се отървем от мазнините по корема

Хората, които следят фигурата и здравето си, винаги обръщат специално внимание на закуската. Важно е диетата да се насити с протеини, здравословни мазнини и хранителни вещества, които ще осигурят усещане за ситост през целия ден. Правилната закуска е ключът към красивата фигура, освен това денят ви ще започне с положителна нотка. Ако правилно съставите диета и ядете определени храни всяка сутрин, след известно време ще се отървете от нежеланите килограми и излишните сантиметри в талията и корема.

 

Какво да ядете за закуска, за да премахнете мазнините от корема

Най-важното хранене за деня е закуската. От това зависи дали ще бъдете енергични през целия ден. Има храни, които се считат за полезни не само за сутрешното хранене, но и през целия ден. Освен това с тяхна помощ можете да се отървете от мазнините в такава проблемна област като стомаха.

 

Грейпфрут

Грейпфрутът присъства в менюто на много диети и това не е изненадващо, тъй като този плод ефективно се бори с излишните килограми. Едно от изследванията на американски учени показа, че ако ядете грейпфрут преди хранене, можете да ядете по-малко по време на закуска и тялото ще се почувства сито. Препоръчително е цитрусите да се използват в натурален вид, а не като смути, тъй като няма да има ефект от това.

 

Сьомга

Мнозина отдавна включват риба като сьомга в диетата си за закуска. Въпреки факта, че това е мазна риба, тя не се счита за висококалорична, а мазнините, които тялото получава от нея са здравословни. Освен това, сьомгата насища тялото с протеини, йод и омега-3. В резултат на това намалява риска от сърдечно-съдови заболявания.

 

Семена от чиа

Чиа отдавна е популярна сред хората, които следят теглото си. Семената са с високо съдържание на фибри и когато човек ги изяде, те се превръщат в гелообразно вещество в стомаха. Така ще се чувствате сити през целия ден. Чиа често се добавя към зърнени храни, смутита или салати.

Приготвянето е просто: нарежете любимите си плодове, добавете 3-4 с.л. л. семена от чиа и залейте всичко с 250 милилитра растително мляко. Здравословната закуска е готова.

 

Яйца

Трудно да си представим обичайната закуска без яйца. Те са не само вкусни, но и богати на протеини, които осигуряват усещане за ситост. Те също съдържат здравословни мазнини, които са отговорни за осигуряването на жизненоважни процеси в тялото.

 

Ябълка

Справянето с висцералните мазнини е трудно, но има продукт, който ще помогне. Става въпрос за ябълката. Този плод ще ви помогне да се справите с излишните сантиметри в талията. Така че, непременно го добавете към закуската си.