3 съвета за топли крака през зимата

156
3 съвета за топли крака през зимата

Зимните разходки са изпълнени със замръзване на краката. В резултат на това човек може да развие настинка, която да го извади от обичайния му ритъм. За да не се случи това, е време да знаете как правилно да изолирате краката си през зимата.

Как да запазите краката си топли през зимата?

Залог за топлина – правилните обувки

Колкото и да искате да носите модни обувки, не забравяйте, че добрите зимни ботуши или боти ще осигурят не само отлично здраве, но и удобство и настроение.

Изберете обувки, които не са тесни, в противен случай кръвообращението ще се забави и краката ви определено ще замръзнат. Нека обувките са малко свободни, за да има малко въздух вътре. Затопляйки се, няма да позволи на краката да замръзнат. Разбира се, това важи само за обувки с добра, висококачествена подплата или кожа. Подметката трябва да е 2 см или по-висока, в противен случай студът все още ще идва отдолу.

Добри стелки

Филцовите стелки не са подходящи за силни студове, по-добре е да изберете кожени или вълнени. Но ако вътре в обувката остане твърде малко място поради стелките, тогава няма да има смисъл от тях. Това е още една причина да купувате малко по-големи обувки.

Чорапи + чорапогащник

Обикновените памучни чорапи при минусови температури определено няма да ви спасят. Носете вълнени или специални термо чорапи при екстремни температури. Те няма да позволят на топлината да излезе, което означава, че краката ще бъдат защитени.

Момичетата през зимния сезон трябва да спрат да носят тънки чорапогащи. Материали като полиамид са напълно безполезни. Само продуктите от вълна могат наистина да затоплят, както и тези с повишена плътност (от 100 den).

Ако краката ви са мокри, тогава никакви чорапи няма да ги спасят, така че е важно да ги поддържате сухи.

Никой не е имунизиран от хипотермия на краката. Ако това се случи и не можете да влезете на топло, тогава трябва да се движите по-активно, да раздвижите пръстите на краката си (още една причина да носите свободни обувки). Горещият чай помага за възстановяване на микроциркулацията на кръвта.

След като се приберете, първото нещо, което трябва да направите, е да масажирате краката си и да ги затоплите с вода. Но в никакъв случай не ги спускайте в твърде гореща вода, започнете със стайна температура или малко по-висока. След като направите вана, можете да фиксирате ефекта с нагревателна подложка, като я поставите под краката си и ги покриете с одеяло отгоре.